Czym jest BaseLinker?
Wszechstronny system dla e-commerce
BaseLinker to rozwiązanie do integracji kanałów sprzedaży i automatyzacji procesów w firmach. Jeżeli wystawianie ofert, zarządzanie ofertami, obsługa zamówień, zbieranie i pakowanie przesyłek, generowanie listów przewozowych, dokumentów sprzedaży, są dla Ciebie przeszkodą w dalszym rozwoju, postaw na sprawdzony system.
Dla kogo jest BaseLinker?
Jeżeli sprzedajesz w sieci, ten system jest właśnie dla Ciebie!
Prowadzisz sklep internetowy na platformach takich jak Shoper, IdoSell, Redcart, Sky-Shop, Prestashop, WooCommerce? A może sprzedajesz na Allegro, eBay, Amazon, Erli, Ceneo, Kaufland czy innym marketplace? BaseLinker pomoże Ci usprawnić pracę w każdym z kanałów sprzedaży i zaoszczędzić czas. Narzędzie to przeznaczone jest zarówno dla osób rozpoczynających przygodę ze sprzedażą, jak i zaawansowanych sprzedawców- każdy znajdzie coś dla siebie.
Dlaczego powinieneś skorzystać ze szkolenia?
Wykorzystujemy teorię w praktyce
Jeśli po raz pierwszy spotykasz się z BaseLinker lub znasz to rozwiązanie, lecz nie masz czasu na samodzielną naukę i jego konfigurację, szkolenie praktyczne powinno Cię zainteresować. Połączymy wiedzę teoretyczną z praktycznymi działaniami, dzięki którym po zakończeniu warsztatów zyskasz podstawowo skonfigurowane konto firmowe, które już następnego dnia będzie gotowe do pracy.
O szkoleniu
Poznaj cały Panel BaseLinker
Skonfiguruj integracje
Stwórz własne automatyczne akcje
Termin wydarzenia
Miejsce wydarzenia
00-686 Warszawa
Liczba Uczestników
maksymalnie 12 osób!
AGENDA
Sprawdź co dokładnie przygotowaliśmy, by szkolenie było dla Ciebie przydatne - Stawiamy na praktykę!
Wprowadzenie:
Podstawowe informacje o systemie BaseLinker:
- Wykorzystanie statusów w BaseLinker
- Podział statusów ze względu na procesy w firmie
- Udzielanie dostępów do wybranych statusów
Możliwości integracyjne BaseLinkera:
- Przegląd systemów zintegrowanych z BaseLinkerem
- Integracja systemów dedykowanych
- Podłączenie / sprawdzenie integracji Uczestników
Manager sprzedaży:
Zamówienia i statusy:
- Karta zamówienia
- Dopasowanie statusów do indywidualnych procesów w firmie
- Udzielanie dostępów do wybranych statusów
- Tworzenie i grupowanie statusów w BaseLinker
Dokumenty sprzedaży:
- Fakturowanie wewnątrz systemu BaseLinker
- Fakturowanie w programie zewnętrznym
- Wydruk oraz fiskalizacja dokumentów sprzedażowych
Wydruki własne:
- Wydruki w systemie BaseLinker
- Umieszczanie informacji na wydrukach
- Przykłady własnych wydruków: karty reklamacyjne, formularze zwrotów, etykiety zastępcze – GRATIS pakiet wzorów/wydruków dla każdego Uczestnika!
Moduł Pick&Pack:
- Zbieranie towarów z wykorzystaniem skanerów i urządzeń mobilnych
- Stanowisko pakowania oparte o system BaseLinker
Szablony e-mail:
- Tworzenie szablonów e-mail - edytor
- Informacje personalizowane w wiadomościach do kupujących
Automatyczne akcje:
- Sposób działania automatycznych akcji
- Zadania jakie mogą wykonywać automatyczne akcje
- Przykłady wykorzystania automatycznych akcji
- Wspólne budowanie automatycznych akcji
Marketplace (na przykładzie Allegro):
Kategorie i parametry:
- Przyspieszanie procesu wystawiania ofert na marketplace
- Mapowanie cech produktów i ich kategorii do odpowiednich wartości w marketplace
Szablony (korzystanie z tagów, bez lekcji programowania HTML, CSS):
- Szablony aukcji- czym są i jak działają
- Zarządzanie szablonami w zależności od specyfiki towaru i branży
Synchronizacje stanów i cen:
- Mechanizm synchronizacji stanów magazynowych i cen w BaseLinker
- Narzędzia zewnętrzne do synchronizacji stanów magazynowych i cen produktów
Zarządzanie ofertami:
- Magazyny i sklepy jako źródło kartotek produktowych
- Import ofert do systemu BaseLinker
- Tworzenie produktów w magazynie na podstawie ofert
- Zarządzanie contentem z poziomu BaseLinkera
- Masowe zmiany graficzne i contentowe w ofertach
Cenniki wysyłek:
- Działanie mechanizmu cenników wysyłek w BaseLinker
- Różnice w mechanizmach cenników wysyłek w przypadku innych platform sprzedażowych
Wystawianie ofert:
- Formularz wystawiania i wszystkie opcje dostępne w trakcie tworzenia ofert
- Efektywne wystawianie ofert- jak się przygotować
- Różnice między formularzem wystawiania Allegro, a innymi dostępnymi platformami sprzedażowymi
- Wystawienie oferty na Allegro przy pomocy BaseLinkera
Przydatne ustawienia Panelu:
- Poruszanie po Panelu BaseLinker za pomocą skrótów, skanera
- Konfigurowalne elementy systemu
Plan szkolenia
- 09:00 - 10:00 Wprowadzenie
- 10:00 - 10:15 Przerwa kawowa
- 10:15 - 11:45 Manager sprzedaży cz. 1
- 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa
- 12:00 - 13:00 Manager sprzedaży cz. 2
- 13:00 - 13:45 Przerwa obiadowa
- 13:45 - 15:15 Marketplace cz. 1
- 15:15 - 15:30 Przerwa kawowa
- 15:30 - 16:30 Marketplace cz. 2
- 16:30 - 17:00 Pytania i odpowiedzi
Cena szkolenia
Cena Super Early Bird
999 PLN
do 8 tygodni przed szkoleniem
Cena Early Bird
1249 PLN
do 4 tygodni przed szkoleniem
Cena rośnie za:
dni
godziny
minuty
sekundy
Cena regularna
1499 PLN
w ostatniej puli sprzedaży
O twórcach szkolenia:
Warsztat poprowadzi Ceryfikowany Partner BaseLinker- Aleksander Melech wraz z pracownikami firmy Ask Me.
Na podstawie wielu przeprowadzonych wdrożeń, przygotowaliśmy ciekawą agendę, by każdy początkujący użytkownik BaseLinker zyskał wiedzę oraz podstawowo skonfigurowany Panel BaseLinker. Taka wyjsciowa baza będzie idealna do dalszego rozwoju automatyzacji, jak i samej firmy.
Udział w wydarzeniu prowadzonym przez specjalistów, to pewna inwestycja z gwarancją szybkiego zwrotu kosztów.